Hej! Wbrew pozorom nie umarłam, żyję… Tylko nie mam zupełnie czasu na bloga. Ale podsumowanie musi być, bo jakżeby inaczej.
Jak sami zauważycie, wakacje upłynęły mi pod znakiem Ilony Andrews – ta autorka (czy raczej duet autorów) to moje wielkie odkrycie – dzięki ci, naczelny Poltera wysyłający niezamawiane książki do recenzji – i w końcu miałam jak usiąść do książek Ilony na spokojnie. Co więcej – w sklepie Kobo trafiłam akurat na promocję i kupiłam 4 książki za łącznie 5 dolarów! Plus firma zafundowała mi bony do Empiku i jak go nie lubię, tak wykorzystałam (bo i tak opłacone, i tak). Więc zakupowo jest szaleństwo 😉
W wakacje udało mi się także skończyć wyzwanie czytelnicze GoodReads – wyznaczyłam sobie na ten rok 40 książek, na koncie mam już 42. Dobrze mi idzie 😀 I nie liczę tu komiksów, same zadrukowane literkami stronice!
Ale teraz – do mięska. Czyli do listy.
Przeczytane
- Ilona Andrews Hidden Legacy #2. White Hot
- Margaret Atwood Oryks i Derkacz
- Ilona Andrews Magia niszczy
- Ilona Andrews Kinsmen #1. Silent Blade
- Ilona Andrews Hidden Legacy #3. Wildfire
- Malcolm XD Emigracja
- Arthur C. Clarke Koniec dzieciństwa
- Val St. Crowe Necessary Magic – to darmowa książka z Amazona i doskonały przykład tego, że bardzo łatwo jest zmarnować ciekawe założenia świata przedstawionego. Worldbuilding 8/10 (wojna wiedźm i jednorożców? No hej!), fabuła i postaci 2/10.
- Naomi Novik Moc srebra – jest przepiękna ❤
- Ilona Andrews Innkeeper Chronicles #1. Clean Sweep
- Kate Danlet Maggie Get Your Gun
- Ilona Andrews Hidden Legacy #3,5. Diamond Fire
W trakcie lektury
- Kevin Hearne Plaga Olbrzymów – męczę się strasznie z tą książką; niby nie czyta się źle, ale to takie wodolejstwo…
Kupione
Chwalmy pracę w korpo, albowiem zapewnia kupony na książki! 😉
- Martyna Raduchowska Spektrum
- Malcolm xD Emigracja
- Ilona Andrews Clean Sweep
- Ilona Andrews Wildfire
- Andrzej Trepka Przed i po dinozaurach
- Historia ewolucji red. Steve Parker – jaka to jest ładnie wydana książka!
- Artur Olchowy Czarownica znad Kałuży
- Ilona Andrews Hidden Legacy #4. Sapphire Flames
Dary losu
- Milena Wójtowicz Post scriptum
- Robert J. Szmidt Metro 2035. Riese
- Ilona Andrews Kate Daniels #7. Magia niszczy
KOMIKSY
A tu prawdziwe morze czytania!
- Crazy Dog – historia o toksycznych związkach z rodziną
- Kocia skórka
- Coarse Hands – cudowny komiks online, dostępny za darmo na Tapas!
- Royal City #2
- Saga winlandzka 1-3 (recenzje tu i tu – powiem tylko, że to chyba najlepszy komiks „historyczny”, jaki czytałam)
- Rick & Morty #3
- Czterej pancerni i pies
- Sandman #1 – jak doskonale było do tego wrócić ❤
- Jealousy #1
- Nomen omen
- Rodzinka od zaraz
- Halloween Blues
- My Little Pony 3-4 – to, niestety, wada bycia recenzentem: czasami dostaje się takie rzeczy :<
- Giant Days #5
- Ekho #6 – Deep South – to z kolei doskonałe zaskoczenie: spodziewałam się generycznego fantasy z cycatymi blondyneczkami, a dostałam niezłą przygodówkę z cytatymi blondycznekami 😉
- Wish #4
- Małe pożegnanie
- Krasnolud Nap
Trochę się uzbierało. Owocne wakacje 🙂
Ilona ❤
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Ach te okładki książek Ilony Andrews ;P
Swoją drogą narobiłaś mi „smaka” na Novik i nabyłam już ebooka – ciekawe czy mi się spodoba (kiedy oczywiście znajdę czas, żeby go przecztać :P).
Pięknego i zaczytanego września! 😀
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Bierz i czytaj, albowiem warto! 😀
A o okładkach nie rozmawiajmy…
PolubieniePolubienie
Może upchnę gdzieś w okolicach 2023 😂
PolubieniePolubienie
Jak ja to rozumiem x)
PolubieniePolubienie
Empiku też nie lubię, ale bonów i tak zazdraszczam 😛
PolubieniePolubienie