Październik – podsumowanie

Na blogu było mało tekstów, ale jednak udało mi się trochę poczytać. Obiecuję poprawę w listopadzie 🙂

Dzięki punktom z programu benefitowego w pracy, nabyłam drogą kupna sporo dobra, głównie komiksowego. I dobrze, że nie kupowałam za swoje, bo na 4 ebooki dwa okazały się słabe jak barszcz 😦 Trafiły do sekcji porzuconych.

Poza tym ponownie sporo komiksów. Mam też rozgrzebane 4 teksty na bloga, ale idą wyjątkowo powoli. Pojawią się w tym miesiącu, a z nimi, mam nadzieję, kilka innych.

Przeczytane

łzy mai rój paull okrutny książę magia wskrzesza traveler

W trakcie lektury

  • Sarah Gailey River of Teeth #1 – mikropowieść nominowana do Nebuli za 2017. Przyznam, że mimo ciekawego świata przedstawionego, idzie mi straszliwie powoli…

river of teeth.jpg

Porzucone

  • Mazarine Pingeot Wpadki i wypadki Josephine F. – spodziewałam się powieści obyczajowej o kobiecie składającej do kupy życie po rozwodzie, wychowanie dzieci, radzącej sobie z niepłacącym alimentów byłym-nieudacznikiem… Dostalam strumień świadomości laski na poziomie intelektualnym żółwia.
  • Gesa Schwartz Grim. Pieczęć ognia – nudne. Po prostu nudne.

grimm pieczęć ognia.jpg

Kupione

  • Maria Lunde Błękit
  • Holly Black Okrutny książę
  • Gesa Schwartz Grim. Pieczęć ognia
  • Mazarine Pingeot Wpadki i wypadki Josephine F.
  • Lech M. Nijakowski Świat po apokalipsie
  • Sarah J. Maas Dwór szronu i blasku gwiazd

dwór szronu błękit lunde postapo.jpg

Dary losu

  • Siergiej Niedorub Metro 2035. Czerwony wariant – egemplarz recenzencki, tekst trafi na Movies Room

metro czerwony wariant

KOMIKSY

  • Zamek ptasiej klatki 1
  • Solanin #2 
  • Dozorca. Nie wszystko złoto
  • Czy chcesz zostać starą panną
  • Blame! #6 – tu kilka słów. Skończylam nareszcie tę serię Tsutomu Niheia i mam niesamowicie mieszane odczucia. Z jednej strony rysunki są przecudne, pomysł świetny, a wydanie to bajka (twarda oprawa, format A4) – ale widać wyraźnie, że autor rysował z rozdziału na rozdział, bez planu, a zakończenie jest, delikatnie mówiąc, niesatysfakcjonujące.

blame solanin dozorca komiks

  • Clover no Kuni no Alice. Kuroi Tokage to Nigai Aji 1-3 – myślałam, że komiksowa wersja gry otome może zaoferować ciekawe rozwiązania co do fabuły czy rozplanowania dymków (jak gry komiksowe), ale zawiodłam się.
  • Sekai wa Shippo de Dekiteiru

mangi-alicja-w-krainie-koniczyny.jpg

  • Alita Deluxe #1 – wielki powrot klasyka; po ponad dekadzie J.P.Fantastica wznowiło słynną mangę cyberpunkową, za to w wersji deluxe: powiększony format, kolekcjonerska twarda oprawa. Warto wydać te kilkadziesiąt złotych, ta historia się nie starzeje 😀
  • Balsamista 1-7

alita balsamistabalsamista manga

giants we się w garść giant days polife.jpg

4 myśli w temacie “Październik – podsumowanie

  1. Balsamistę czytałam swego czasu po angielsku. Skończyłam bodajże na 3 tomiku, bo już dalej nie miałam dostępu i całkiem zapomniałam o tej mandze. 😀
    A październik ewidentnie u Ciebie mangą stoi. 😀

    Polubienie

Dodaj komentarz