Maj – podsumowanie

Ten miesiąc był… przerażający pod względem liczby zakupionych książek. Wszystkiemu winne bundle!

22 pozycje! Na szczęście nie spustoszyło mi to portfela, bundle są tanie. Tylko dwie kupiłam poza pakietami, z okazji cudownych, okołotargowych promocji. Ale kiedy ja to przeczytam…? 🙂

Jestem o tyle zadowolona, że udało mi się nareszcie dokończyć Springera – żadnej książki tak długo nie męczyłam, mimo że była dobra! W sekcji „przeczytane” jest też tym razem dość ambitnie – sporo tu klasycznych, dobrych powieści (i tylko trochę guilty pleasure).

Przeczytane

collage

collage2

W trakcie lektury

  • Sheri Tepper Trawa
  • Adam Forman Sługi boże
  • V.E. Schwab Mroczniejszy odcień magii

Kupione (o mamo…)

  • Margaret Atwood Oryks i Derkacz – czekam niecierpliwie na „okienko”, żeby przeczytać 🙂
  • George R.R. Martin Doorways (komiks) 
  • Arthur C. Clarke Venus Prime
  • Sheila Finch Reading the Bones
  • Howard Waldrop Howard Who?
  • Elizabeth Ann Scarborough The Healer’s War
  • Kelly Link Stranger Things Happen
  • Harlan Ellison Phoenix Without Ashes (komiks)
  • Red. Cat Rambo Ad Astra: The 50th Anniversary SFWA Cookbook
  • Mary Robinette Kowal Word Puppets
  • antologia Shadow Show: Stories In Celebration of Ray Bradbury (komiks)
  • Adam Troy-Castro Her Husband’s Hands and Other Stories
  • Isaac Asimov Robot Dreams – to mnie skusiło do zakupu! 😀 Asimov to mój ukochany pisarz, najlepszy z najlepszych 🙂
  • Nancy Kress Yesterday’s Kin – tego jetem bardzo ciekawa; książka zbiera świetne opinie, a Kress już w Ogniu krzyżowym pokazała mi, że pisze fajnie!
  • Neil Gaiman The Last Temptation (komiks)
  • Connie Willis Inside Job
  • John Kessel The Baum Plan for Financial Independence
  • Jane Yolen Sister Emily’s Lightship
  • John Brunner The Jagged Orbit
  • Martha Wells The Cloud Roads
  • 2013 Nebula Awards Showcase
  • Katarzyna Berenika Miszczuk Żerca – tak, książka zapewne będzie słaba… ale poprzednie tomy pokazały, że zapewne wciągająca.

collage2

collage

Dary losu

  • Leigh Bardugo Królestwo kanciarzy – egzemplarz recenzencki
  • Leigh Bardugo Cień i kość – egzemplarz recenzencki
  • Linda Nagata Czerwień. Ciężkie próby 
  • Magdalena Kozak Młody – egzemplarz recenzencki
  • Henry Kuttner Fury – piękny prezent od przyjaciółki 🙂

collage

2 uwagi do wpisu “Maj – podsumowanie

Skomentuj

