Luty – podsumowanie

 

Ponownie dużo tytułów przeczytanych, chociaż pod koniec miesiąca zwolniłam tempo – na poczet komiksów.

Także sporo kupionych. Cztery rzeczy Ćwieka są z ostatniego Bookrage, słownik udalo mi się dostać w PDF wyjątkowo tanio, 13 zł (polecam, jest super i bardzo przejrzysty!), zaś pozostałe dwie… Cóż, przyznaję: byłam podpita i uznałam, że chcę książki. Więc złapałam dwa ebooki z promocji, przy czym McFarlane zupełnie przypadkiem (Maas chodziła za mną od jakiegoś czasu). Trzeba uważać! 😉


Przeczytane:

W trakcie lektury:

  • Ted Chiang Historia twojego życia
  • Filip Springer 13 pięter
  • Darynda Jones Fifth grave Past the Light

Porzucone:

  • Federico Moccia Tylko ciebie chcę

Kupione:

Dary losu:

4 uwagi do wpisu “Luty – podsumowanie

  1. Wow, sama dużo (chyba) czytam, ale twoje wyniki są serio imponujące. Nietypowo żadnej z wymienionych tutaj pozycji nie miałam w łapkach, ale jestem ciekawa „Piątej pory roku”, Teda Chianga (tego szczególnie!) i „13 pięter”.

    + PS – chyba załączyłaś zły link do „Podręcznego słownika”, bo przekierowuje do „Bez znieczulenia” 😉

    Polubienie

    1. Kurde, rzeczywiście zły link, dzięki 🙂

      Jemisin bardzo polecam – recenzję wrzucę jutro, ale już dziś powiem, że książka mnie zachwyciła.

      Chiang to antologia, więc czytam powoli, jeden tekst co jakiś czas. Wszystkie skupiają się w jakiś sposób na tematyce języka (od tytułowej „Historii” o językoznawcach, której adaptację filmową zapewne widziałaś, po historię o wieży Babel). Czyta się to naprawdę fajnie, chociaż niektóre zakończenia są jakby „ucięte”.

      „13 pięter” zawiera naprawdę masę niesamowitych ciekawostek o dawnej Warszawie i jej architekturze (kto by pomyślał, że np. na Żoliborzu było wielkie schronisko dla bezdomnych?), napisane we wciągający sposób – raczej jak powieść o mieście niż książka faktu.

      Mam nadzieję, że coś pomogłam 🙂

      Polubienie

      1. Nie, filmu nie oglądałam, bo najpierw planowałam zapoznać się z opowiadaniem ;D Tylko plany jak zwykle dość mocno się rozjechały, więc po książkę jeszcze nie sięgnęłam. Aczkolwiek zrobię to prędzej czy później 😉

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

